KERS ကိုအသုံးပြုပြီး အရှိန်နှေးလိုက်သောအခါ မော်တာမှထုတ်လုပ်ထားသော လျှပ်စစ်စွမ်းအင်ကို ဘက်ထရီတွင်အားပြန်ဖြည့်ခြင်းအားဖြင့် ကားအရှိန်နှေးသွားရခြင်းဖြစ်သည်။ EV ကားများတွင်အသုံးပြုထားသော Regenerative Braking System သည် ဘရိတ်နင်းကာ ကား၏အရှိန်ကိုလျှော့လိုက်သောအခါတွင် ကားမော်တာသည် Generator အဖြစ်ပြောင်းလဲကာ စွမ်းအင်ကို ဘက်ထရီထဲသို့ပြန်လည်စီးဝင်စေပြီး Recharge လုပ်ပေးခြင်းဖြစ်သည်။ ထို့အပြင် Brake Pads နှင့် Rotors တို့၏သက်တမ်းကိုလည်း ရှည်စေပြီး Battery Energy Saving ဖြစ်စေသောကြောင့် သွားနိုင်သောခရီးအကွာအဝေးကိုလည်း Extend ဖြစ်စေပါသည်။
MG ZS EV has 3 KERS modes
MG 4 EV has 4 KERS modes