MG 4 Electric သည် One-Pack Battery Design အဖြစ် Horizontal Cell Design သို့ ပြောင်းလဲလိုက်ခြင်းအားဖြင့် ဘက်ထရီဈေးကွက်တွင် ၁၁၀ မီလီမီတာ အထူသာရှိသည့် အပါးလွှာဆုံးထိပ်တန်းဘက်ထရီတစ်ခုဖြစ်လာခဲ့သည်။ ဘက်ထရီ၏အထူကိုလျော့ချလိုက်ခြင်းအားဖြင့် ကား၏အတွင်းခန်းနေရာကို ပိုမိုကျယ်ဝန်းစေပါသည်။
Horizontal Cell Design ကို Cell-To-Pack အယူအဆနှင့်ပေါင်းကာ ထုတ်လုပ်ထားသဖြင့် အလွန်မြင့်မားသောစွမ်းအင်သိုလှောင်မှုကို ရရှိစေပါသည်။ Novel Zero Thermal Runaway Technology အပူထိန်းနည်းပညာ နှင့် ဆန်းသစ်တီထွင်ထားသော Cell Adaptive Pressure Control System ဖိအားထိန်းချုပ်မှုစနစ်တို့ပါရှိခြင်းက ဘက်ထရီသက်တမ်းကိုပို၍ရှည်စေမည်ဖြစ်သည်။
သမားရိုးကျဒေါင်လိုက်ဘက်ထရီဒီဇိုင်းများနှင့် ကွဲထွက်ကာ အမြင့်သိပ်မရှိသော Horizontal Cell Design ဖြစ်သည့်အတွက် အပူခံပြား Heat Shields အရေအတွက် လျော့နည်းသွားသောကြောင့် စွမ်းအင်သိုလှောင်မှုပိုမိုမြင့်မားသည်။ ထို့ကြောင့် MG 4 Battery သည် ဈေးကွက်ထဲတွင် စွမ်းအင်သိုလှောင်မှု အလွန်မြင့်မားကာ ၁၁၀ မီလီမီတာအထူသာရှိသည့် အပါးလွှာဆုံးသော ထိပ်တန်းဘက်ထရီအမျိုးအစား ဖြစ်လာခြင်းဖြစ်သည်။
ဘက်ထရီထိန်းချုပ်မှုစနစ်ကို အပေါ်ဘက်နေရာမှ ဘေးဘက်သို့ရွှေ့ပြောင်းလိုက်ခြင်းအားဖြင့် အလွန်ပါးလွှာသော ဘက်ထရီဖြစ်လာသည်။ ယင်းကြောင့် ကား၏အတွင်းခန်းသည် နေရာပိုကျယ်သွားစေသည်။
Large Modules နေရာတွင် Cell-to-Pack ဖြင့် အစားထိုးလိုက်သောအခါ ဘက်ထရီ၏အရွယ်အစားကို အနည်းငယ်သေးစေခြင်းဖြစ်သည်။