MG ကားများသည် သမိုင်းအစဉ်အလာမပြတ် ဒီဇိုင်းဖန်တီးမှုများနှင့် တီထွင်ကြံဆမှုများကို ပေါင်းစပ်ထားသောကားများဖြစ်သည်။ ပိုမိုကောင်းမွန်သောအနာဂတ်များကို ဖန်တီးရန်နှင့် သဘာဝပတ်ဝန်းကျင်၏အကျိုးအတွက်ပါ ထည့်သွင်းစဉ်းစားပြီး ပြုလုပ်ဖန်တီးထားသည့် အကောင်းဆုံးနည်းပညာများကို အောက်တွင်ဆက်လက်လေ့လာနိုင်ပါသည်။
BMS (Battery Management System) ဆိုသည်မှာ ICE ကားများကဲ့သို့ Electronic Control Unit တစ်ခုဖြစ်သည်။ သိုလှောင်ထားသောစွမ်းအင်များကို အလေအလွင့်မရှိစေရန်၊ High Voltage လျှပ်စီးပတ်လမ်းတစ်ခုလုံး၏ ဘေးအန္တရာယ်ကင်းရှင်းရေးမျာ
Read More
MG 4 Electric သည် One-Pack Battery Design အဖြစ် Horizontal Cell Design သို့ ပြောင်းလဲလိုက်ခြင်းအားဖြင့် ဘက်ထရီဈေးကွက်တွင် ၁၁၀ မီလီမီတာ အထူသာရှိသည့် အပါးလွှာဆုံးထိပ်တန်းဘက်ထရီတစ်ခုဖြစ်လာခဲ့သည်။ ဘက်ထရီ၏အထူကိုလျော့ချ
Read More
MG Pilot စနစ်တွင် ကား၏ပတ်ဝန်းကျင်ကို အဆက်မပြတ်စောင့်ကြည့်ရန် ကင်မရာများစွာနှင့် မြင့်မားသော အာရုံခံရေဒါများ တပ်ဆင်ထားပြီး ဘက်ပေါင်းစုံမှ မောင်းနှင်နေသည့် အခြေအနေများကို စနစ်တကျစော
Read More
KERS ကိုအသုံးပြုပြီး အရှိန်နှေးလိုက်သောအခါ မော်တာမှထုတ်လုပ်ထားသော လျှပ်စစ်စွမ်းအင်ကို ဘက်ထရီတွင်အားပြန်ဖြည့်ခြင်းအားဖြင့် ကားအရှိန်နှေးသွားရခြင်းဖြစ်သည်။ EV ကားများတွင်အသုံးပြု
Read More
MG 4 EV (V2L) – 220 V, 3.3 kW (Max)
MG ZS EV (V2L) – 2.5 kW
Vehicle to load စနစ်သည် လျှပ်စစ်ကားအတွင်းတွင်ရှိသော ဘက်ထရီမှစွမ်းအင်ကို နေ့စဉ်လူသုံးလျှပ်စစ်ပစ္စည်းများအတွင်းသို့ စီးဝင်စေပြီး အသုံးပြုလို့ရရှ
Read More
ယာဉ်မတော်တဆမှုဖြစ်ပွားချိန်တွင် လျှပ်စီးပတ်လမ်းကြောင်းများကို အချိန်မီဖြတ်တောင်ပေးနိုင်ပြီး ဘက်ထရီကြေမွမှုအနေအထားမှာပင်လျှင် ဘေးကင်းလုံခြုံစိတ်ချရစေပြီး ပြင်ပမ
Read More
ဘက်ထရီကိုစွမ်းဆောင်ရည်မြင့်မားစေရန် Battery Pack များကို သိပ်သည်းဆများများဖြင့် ပြုလုပ်ထားသော်လည်း ပေါ့ပါးကျစ်လျစ်မှုရှိနေစေရန်အတွက် ခိုင်မာပြီးအလေးချိန်ပေါ့ပါးသော Casting ဒီဇိုင်
Read More
မတူညီသောလမ်းအခြေအနေများနှင့် ရာသီဥတုပြောင်းလဲခြင်းများအပေါ်မူတည်ကာ Driving Mode များကို လိုအပ်သလိုပြောင်းလဲအသုံးပြုခြင်းဖြင့် ခရီးစဉ်တစ်လျှောက် လုံခြုံစိတ်ချစွာမောင်းနှင်နိုင်ကာ အ
Read More
MG 4 တွင် မောင်းနှင်သူတစ်ယောက်ချင်းစီ၏ စိတ်တိုင်းကျ မောင်းနှင်မှုအတွေ့အကြုံကို ခံစားရရှိစေနိုင်ရန် Driving Mode ၅ မျိုးပါရှိပါသည်။ ကွဲပြားခြားနားသော လမ်းအခြေအနေများနှင့် ရာသီဥတုအခြေအနေ
Read More
MG 4 ကို လန်ဒန်မြို့တွင်ရှိသော MG Advanced Design Center တွင် MG ၏အကြီးဆုံးကမ္ဘာ့ဒီဇိုင်းပညာရှင် ၂ဦးဖြစ်ကြသော Mr. Martin Kropp နှင့် Mr. Oleg Son တို့ကိုယ်တိုင် ဒီဇိုင်းရေးဆွဲခဲ့ကြသည်။
“ခွန်အားအပြည့်နှင့် လန်းဆန်းတက
Read More
MG 4 တွင် ပေါ့ပါးသောကိုယ်ထည်၊ ကျယ်ဝန်းသောနေရာနှင့် မြင့်မားသောစွမ်းဆောင်ရည်တို့ကို ရရှိစေရန် ထိပ်တန်းအဆင့်မီ 5-Link Independent Rear Suspension ကို အသုံးပြုထားပါသည်။
MG 4 ၏ Dual Pinion Electric Power Steering သည် ကား၏လက်ရှိမောင်းနှင်မှုပေါ်တွင် မူတည်၍ အချိန်နှင့်တပြေးညီ တုံ့ပြန်မှုပြုလုပ်ပေးပြီး စတီယာတိုင်ကို ကောင်းမွန်တိကျစွာထိန်းချုပ်မှုပြုလုပ်နိုင်ရန်
Read More
MG 4 တွင် စတီယာရင်ထိန်းချုပ်မှုနှင့် လမ်းကွေ့များတွင် ထိန်းကြောင်းနိုင်မှုများအတွက် ထိပ်တန်းအရည်အသွေးဟုဆိုနိုင်သည့် 14.8 ratio နှင့် 10.6m Turning Circle များပါရှိပါသည်။
14.8 အခ
Read More
သက်သောင့်သက်သာရှိပြီး ကောင်းမွန်သောမောင်းနှင်မှုဖြစ်စေရန်အတွက် MG4 ၏ကိုယ်ထည်ကို စနစ်တကျ ကျွမ်းကျင်စွာချိန်ညှိခြင်းဖြင့် ကြမ်းတမ်းသောလမ်းအခြေအနေများတွင်ပင် ချောမွေ
Read More
EV ခေါ် လျှပ်စစ်ကားများအတွက် လိုအပ်သည့်စွမ်းအားကို ဓာတ်ဆီ သို့မဟုတ် ဒီဇယ်ဆီအစား လျှပ်စစ်ဓာတ် ၁၀၀ % ထောက်ပံ့ပေးထားပြီး ကားမောင်းစဉ်အတွင်း လေထုကိုညစ်ညမ်းစေသည့် ဓာတ်ငွေ့ထုတ်လွတ်မှု
Read More
Performance
MG ကားများသည် အရှိန်နှုန်းပေါ်အဓိကထားသည့် Sport Car ကိုအခြေခံ၍ တည်ထွင်ထုတ်လုပ်ထားခြင်းဖြစ်သည့်အတွက် BRIT DYNAMIC ၏ စံချိန်စံနှုန်းနှင့်ညီပြီး အကောင်းဆုံးမောင်းနှင်မှုခံစားချက်ကို ပေးစွ
Read More
Smart နည်းပညာ ၃ ခုကြောင့် ကားမောင်းခြင်းထက် သာလွန်သည့် အနှစ်သာရကို ခံစားရမည်ဖြစ်သည်။
SMART CHECK, SMART COMMAND, SMART CONNECT
ပိုမိုအဆင့်မြင့်ကာ ပိုမိုကောင်းမွန်သော i-SMART နည်းပညာကို အနာဂတ်တွင်ထပ်မံတွေ့ရှိရမည
Read More
1.0 TGI Turbo Charging Gasoline Direct-Injection Engine
မြင့်မားသည့် စွမ်းဆောင်ရည်ကြောင့် ပိုမိုကောင်းမွန်သည့် မောင်းနှင်မှုအတွေ့အကြုံကို ပေးစွမ်းနိုင်ပြီး အကောင်းဆုံးလည်ပတ်နိုင်သည့် လောင်စာဆီစနစ်သုံး Gasoline Direct Injecti
Read More
Truly Electric
လျှပ်စစ်နည်းပညာကိုအသုံးပြုကာ မောင်းနှင်ခြင်းဖြစ်သည်။
Ni-Co Lithium Manganese Battery
Ni – Co လစ်သီယမ်မန်းဂနိ ဘက်ထရီသည် ပိုမိုကြာရှည်ခံသည့် ဘက်ထရီသက်တမ်းကို ပေးစွမ်းနိုင်ခြင်း၊ စွမ်းအင်ပိုမိုပြ
Read More